Tuesday 20 November 2012

Forgotten That Unforgettable

FORGOTTEN THAT UNFORGETTABLE yup! itulah ayat yang paling sesuai untuk kes yang berlaku pada aku dan dia. Nak tau ape kesnye? nahhhhhhh, lupa tarikh declare. No wish for anniversary at all..
Hellooooooo! 1st anniversary kotttt..takkan dah start lupe??? ko biar betik!
haaaaaaaa..itu lah pasal..
Untuk tahun pertama dah lupe. Belum kawen lagi beb, baru bertunang.. anak pun tak produce lagi, dah lupa.. ape cerrr?

Bila aku sengaja tanye die, bagitahu yang die lupa sesuatu yang penting, ni haa respon die...


"Tarikh kte kpel 7hb 11..lps dh..hehe.." 
Gitu je respon die? 
hurmmm.. gitu jerrr..terus aku down.... 
laaaa, yang ko pun Ain, apehal plak nk down bagai.. 
yela, care die tu, mcm no meaning je date tu.. mentang-mentang la aku yang start dulu mase nk declare tu.. so, die takyah nak ingat sahngat la ek.. 

Lorrrr..boleh plak die cakap camtu.. 
ok ok.. aku tau.. thanks a lot for the doa.. aku pun same jugak..doa jugak tiap2 hari.. compulsory ok..wajib! tak ade 1 hari pun yang aku lalui tanpa dia.. walaupun hakikatnya die memang takde pun tepi aku ni haaa...




nahhhhhh!!! die pegi keje jauh2 pun, aku mark kt kalendar keje aku tiap2 hari tau! aku tak maksudkan pun die lupakan aku.. takkkk.. the main point here, is about the DATE... aku tak cakap pun die lupa aku.. 

Sampai hati die cakap gitu...lagi la aku kecik hati..hurmmm.. :(
Aku ingat sokmo kat die.. macam2 dalam kepala ni plan nak buat surprise nanti, nak celebrate, biarpun belated.. yang penting, ada tanda ingatan.. Aku je yang bersungguh plan itu ini, romantik bagai... die tak pun.. still the being the same..'ade, ade ah..takde, takpe..' haaa..die la tuuu.. sedih betol!
Aku pelik jugak, sebabnya, kalau bab tarikh, peristiwa2 bagai yang lepas2 tu, die yang selalu ingat..bukan aku..tapi kali ni....
Entah..tak tau dah nak tunjuk rase hati yang tersentuh ni camne.. tak tau dah nk explain camne aku rase kat die.. bukannye die nak faham pun..cakap lebih2 kan, nanti tak pasal2 aku yang kene marah balik...die plak yang tarik muke.. aku yang mula2 kecik hati merajuk, aku pulak yang kene pujuk die nanti.. dah tu, aku ni camne? sape nak pujuk? 
hahahahaha.. lagi mau tanya ka adik?? sendiri mau ingat la.. lu lapar, lu sendiri bikin masak la.. lu mau apa2 barang, sendiri beli la.. lu merajuk?? sendiri pujuk maaaaaaaa... so pathetic la mung ni Ain Nazra!! sedeyyyyyyyyy~~~ 

Demi memujuk rajuk diri sendiri, baik kite g shopping.. online shopping!!! 




Nahhhhhhhh...hambek ko! sekali berkenan, TIGA! inhale~~~ fuhhhh~~~ Allahuakhbar3x... astaghfirullahal'azim3x... fuhhhhh.. ok ok.. amek 2 helai je dulu.. kalau hati still lagi upset over than 24hrs, kite beli lagi sehelai, THR150..
ok baby sayang..
oriteeee.. 
goodgirl.. (^_^)
eh! eh! katenye takde duit..nak makan isi perut sendiri pun ko kemain kepit lagi duit ko kan..ewahhhh..kalau dah shopping, tak hingatttt...
 hellooooo..sape kate aku takde duit?sekarang ni aku ade laaaa..tapi duit segalanye tu aku simpan semue untuk beli barang2 hantaran untuk die haaa.. dah die sakitkan hati aku kan, so, gune jerrlaaaaaaaa..
ouhhh..ok ok..tapi, ko dah gune sket kan, nanti kalau x cukup duit utk beli barang2 hantaran die, camne?
ermm..ermmm.. alah, cut cost jerrlaaaa...beli je la yang murah..nak buat cmne lagi..nasib die ah.. sape suruh die buat aku merajuk..sape suruh die tak usaha pujuk.. aku pujuk je la diri aku sendiri camni.. padan muke die.. huh! (ok..nampaknye, hati still x reda lagi..aduyai Ainnnnnnn...)


Haaa.. Ain, ko dah nampak kan sekarang.. takde org nak ingat pun tarikh tu Ain hoii... Hasrat hati ko nak buat tanda hantaran dengan angka tarikh tu pun org tak layan kan.. So, no meaning anymore.. Ko tak payah nak gedik2 buat memori romantika de amor lagi dah dengan angka tu.. Tak payah sesakkan otak ko untuk ingat & tunggu tarikh tu lagi dah lepas ni.. nanti dah makin bertambah komitmen, beranak pinak bagai, lagi takde maknenye nak ingat bende tu smue.. kuburkan aje nombor2 itu.. sekian..



No comments:

Post a Comment